احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

یاسی * احمدرضا نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1390/8/18 10:25
نویسنده : مامان
408 بازدید
اشتراک گذاری

قربون قدت برم که داری روز به روز بزرگتر و شیطون تر و عزیز تر میشی عشقم .چند روز پیش ازم آب خواستی وقتی بهت آب دادم دیدم رفتی کنار سینک ظرفشویی و با تلاش زیاد لیوان رو انداختی توی سینک (آفرین پسر مرتب و با ادب من) کلی ذوق کردم و تشویقت کردم .پسر گلم اگه يه آشغالي وسط هال باشه برميداري و سرتو كج مي كني و با اداي خاصي مي گي آشگال پت (آشغال پرت ) ديشب رفتيم خونه عمه (مامان بزرگ تيام )توپ را ازطاقچه برداشتي و باهاش بازي مي كردي آخر سر كه مي خواستيم بيام خونه تو كه تو بغل من بودي زور مي زدي كه بياي پايين و يه چيزي مي خواستي كه من نمي دونستم چيه ؟ گذاشتمت پايين رفتي و توپ را از وسط هال برداشتي و گذاشتي رو طاقچه دقيقاً سر جاي اولش .... الهي كه من فداتبشم هستي مامان، زندگي مامانقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)